Backontrack

Haha ja men hej. Anledningen till att jag har bajsat på bloggen sen jag kom hem från Karibien är för att MacBooken har bajsat ner sig. Den är helt slutkörd och måste lagas, och därför kan jag inte lägga in bilderna från kameran och kan därför inte få ut dom på bloggen. Och jag kände att jag ville få ut bilderna här och berätta om våran superresa innan jag börjar blogga om annat skit igen, MEN SÅ BLEV DET INTE. Så nu skiter jag i allt och börjar blogga som vanligt igen! Så får vi se när jag kommer lägga ut bilder från Dominikanska republiken. Så fort datorn går igång så fixar jag det.

Kan ju göra ett sjukt meningslöst inlägg nu när jag ändå är på g. Vaknade tidigt som satan, drog iväg till gymmet med mamma, kom hem, kokade havregrynsgröt, drack te och ligger fortfarande kvar i soffan. Tittar på en serie på netflix, Terra Nova heter den och är riktigt bra! Är på sjätte avsnittet nu, hihi. Ska duscha om en stund och städa lite, sen hoppas vi på solen, så det kan promeneras! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0