Att leva i smärta

Ligger hemma i soffan och är sjuk igen :( Är så frustrerad och less så jag har gett upp. Hälsocentralen hjälper mig inte och Apoteket säger att jag måste ringa hälsocentralen. Jag säger att jag har varit där och ringt dom igen, och Apoteket blir också less. Nu har jag gett upp och insett att det inte finns någon hjälp att få och inte kommer finnas någon hjälp så länge vi bor kvar här i äckliga äckliga snuskiga vidriga lilla skitäckelspisshålsHofors :)

Vill ha glass istället för att reta upp mig själv igen.. Det enda som bedövar halsen lite, men jag vill ha ben & jerrys. Får se om jag åker upp och köper lite kanske. Önskar jag hade kvar lite från helgen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0