Good

Sitter på jobbet, har precis fått rast. Började 7.30 imorse, jobbade till 12.30 och började 13.30 igen. Slutar halv 9 ikväll och är reeedigt slutkörd i kroppen kan jag säga, helt slut, haha. Det riktigt roliga är att jag börjar 7.30 imorgon igen, slutar 12.30 och börjar 14.30 igen. Herregud säger jag bara. Jag älskar att jobba, älskar mitt jobb, och jag är SÅ himla tacksam att jag överhuvudtaget har ett jobb att gå till. "Men", det sliter att jobba dubbelpass, och speciellt två dagar på raken! Haha, men det är bara och bita ihop! ;)

När jag kommer hem ska jag iallafall mysa framför en film med min kärlek i soffan och med ett stoort täcke! Det längtar jag efter :) Ha en fortsatt bra dag, för det tänker jag ha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0