Det tar sig!

Godmorgon där ute! Ny dag idag. Vaknade nyss också, har sovit ganska länge. Hann sova 15 min igår innan my love klampade in. Då när han kom åkte vi och lämnade bilen hans på service och sedan hem igen. Direkt när vi kom hem la vi oss i sängen och däckade som två klubbade sälar. Sen vaknade vi 3 TIMMAR senare.. Kvart över åtta var klockan då och då var det bara att bege sig mot gymmet. Mådde ju inte bra igår, så jag gick bara på bandet i 40 min, sen drog vi hem.

Så idag känns som en dag jag inte behöver spendera en minut att sova på iallafall! Funderar över att dra till gymmet om en stund. Vaknade med lite halsont så ska nog ta det lugnt. Tror jag ska orka med en timmes crosstrainer, men ingen styrka idag heller.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0