Sjukis :(

När jag kom hem från Dominikanska Republiken skulle jag börja äta som vanligt igen, inte äta något godis osv som vanligt igen, dra tillbaka till gymmet som vanligt igen, och även lägga ut en massa bilder här på bloggen som jag har tagit under mina två veckor i det varma.

Men här sitter jag nu, med feber, sjukaste halsen som gör att jag knappt kan svälja. Höll på att frysa ihjäl för en timme sen med feberkramper i benen och ont i varenda led i hela kroppen, och nu efter en Ipren och två Alvedon har jag sjuka svettningar istället.

Så nu ligger jag här i soffan, tittar på Mia på grötö, tröstäter godis som man faktiskt får sånna här dagar :(, och vilar upp mig för ett dubbelpass med jobb imorgon. Bara att bita ihop! Lägger ut mitt liv i Karibien när jag känner mig lite bättre



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0