Estimate

Ursäkta att jag inte bloggar.. Eller ne, jag ber inte om ursäkt, jag är ju fortfarande sjuk.. Pallrade mig upp till jobbet idag iallafall, någon måtta får det vara känner jag. Nu har jag varit hemma i två dagar. Trycker i mig Ipren och alvedoner och kör på bara! Det finns dom som har det värre, jag ligger ju inte här hemma i soffan med varken aids eller hepatit, eller någon annan hemsk sjukdom. Så då tycker jag man ska pallra sig till sitt jobb, som jag är jätteglad för övrigt att jag har!, och ge fan i att klaga! Jag har ju iallafall penicillin!

Har tagit en Ipren och två Alvedon nu var femte timme sen i fredags, och jag är riktigt dålig i magen och det gör SÅ ont av alla tabletter + penicillin! Så jag som jag då tänkte att jag skiter i dom två alvedonerna kl 1 när jag kom hem från jobbet och bara tar en Ipren. Somnade som en slocknad grisekno och vaknar nu med en jävla huvudvärk.. Får trycka i mig två Alvedon ändå. Men febern tror jag släppte iallafall med iprenen, men inte huvet och halsen. GUD vilket elände det låter som jag har.

Jag lever vidare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0