Whoa

Funderar på vad jag ska göra nu. Har sovit i sängen, vaknat i sängen, tittat på teve i sängen, bloggat i sängen, och ätit frukost i sängen. Känner att det är dags att dra sig ur den nu. Det var likadant igår. Då låg jag här till klockan var ett tror jag.. Det blir lätt så när vädret är som det är och hösten är här. 
 
Tror jag tar mig i kragen, eller nacken då jag inte klätt på mig än hihi, och reser mig upp mot toaletten så jag kan dra på mig mitt ansikte. Sen behövs det ju städas.. Tror inte jag berättat att jag lever livet i en liten etta, haha.. Så då räcker det att man tappar hörlurarna på golvet och det ser ut som Hiroshimabomben hälsat på.
 
I eftermiddag när Simon slutat bär det av raka vägen till gymmet, det är kött som står på schemat! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0