Livet

Hej igen. Det var ett tag sen jag var här nu. Jag blev glad när jag såg att det fortfarande är en del som tittar in här varje dag, trots zero uppdatering.
 
Jag har inte mått så bra det senaste tiden. Vill inte fläka ur mig här och så men, har haft det jobbigt att andas ett tag och det har påbörjats en "undersökning" på om jag har fått astma eller något. När jag var runt 13 år hade jag ett riiiiktig jobbigt år. Hade då en grym dödsångest och kunde knappt äta någonting alls pågrund av det, och kunde inte ens vara själv någonstans. Men det gick över tillslut. Men nu har en del av det kommit tillbaka och har hållit på i ett par månader, därav mitt tråkiga liv och den superdåliga uppdateringen här på bloggen. Från att ha gått till att älska livet och allt som har med det att göra, till att inte förstå varför man egentligen lever, vad man ska göra med sitt liv, och att inte ha någonting överhuvudtaget att se fram emot i livet, är riktigt jobbigt. Går inte riktigt att förklara.. Dom som har varit med om samma sak vet hur det är. Har inte riktigt orkat med något, men det är väl förståeligt hoppas jag.
 
Det jag ska komma fram till är att jag börjar må bättre! Allt börjar släppa, och i förrgår var jag till gymmet igen! Även fast det bara blev en halvtimme var det jätteskönt, och igår var jag ute och gick i en och en halv timme! :) Så nu är jag back on track igen och är redan övertaggad inför gymmet ikväll. Börjar jobba halv tre och slutar halv nio ikväll, så ska dra direkt till gymmet efter det!:)  
 
Kändes som att det här inte riktigt var likt mig att skriva det här, men det är så det är och det är inget att skämmas för, tycker jag. Nu ska vi lämna det här inlägget och ska nästa uppdatering börja med det glada och trevliga, men också mitt ibland aggresiva humör ;) Ha en bra och fin tisdagsförmiddag!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0