Kärlek

Är redan uppe. Det brukar vara så nu för tiden. Har så svårt att somna om när min stora kärlek lämnar sängen och drar till jobbet! Ska iväg mellan 13-15 idag bara på en utbildning, sen är jag ledig resten av dagen :)
 
Gissa vad jag gjorde igår? Jag och mitt hjärta bokade en resa! En resa nu till vintern! :) Vi var genomsäkra på att vi skulle till Thailand. Var såhär nära på att boka flygresan dit för några dagar sedan, men sen vände tankarna våra, och vi bytte land helt, vi bytte världsdel helt! Jag har aldrig varit till den västra delen av världen och har velat åka dit väääldigt länge.
 
Så resan nu i vinter kommer att gå till KARIBIEN! Fy satan vad häftigt! :) Dominikanska republiken får ta emot två kärleksgudar i januari, haha :) ♥
 
Titta på dom här bilderna nedanför. Det är sånna här bilder man har haft som bakgrundsbilder sedan man var liten, och drömt om! Och dom här bilderna är från Dominikanska republiken! Sååå sjuuukt att vi ska dit! 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0