Girl on fire

God morgon! Ja nu sitter jag här vaken i sängen igen, haha.. Men idag blir det skillnad, idag ska jag ta vara på min lediga dag. :) Jag ska direkt efter jag skrivit klart här, hasa mig upp från sängen, göra mig i ordning och sen ta mig något att äta. Sen tänkte jag gå ner till silverdalen till mamma min och ta ut Sixten på en riktigt lång promenad! Det var så himla längesen :) Jag ska också fixa ny tvättid och städa eftersom jag råkade glömma det igår..;) 
 
Loggade in på banken och såg att lönen hälsat på. Så jäääkla gött alltså!! Ganska sinnes skön känsla, hihi :)
 
Ska in till Gävle i eftermiddag också. Älsklingen min ska fixa ett nytt pass, och jag ska in och smälla min telefon på Felia-disken hos Telia! Nu har jag varit utan internet i 2 DYGN på telefon! Jag håller på att koka sönder lite lätt bara. Ska även beställa iPhone 5 tänkte jag. Har ju inte kunnat gjort det innan då dom idioterna bara har haft sina svindyra flexabonnemang att beställa med. Så i förrgår släppte dom äntligen telia max 25, men går bara att beställa i butik, så. Idag får dom passa sig! 
 
Kom på att jag glömde berätta att jag köttade sönder gymmet igår! Nu jäklar är jag på G och ikväll kör vi igen!
 
 
Hahaha så jävla fula 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0