LCHFMGÄO, haha

Ligger i sängen, tittar på nyhetsmorgon, tittar facebook, tittar ut genom fönstret, skitväder som vanligt. Om en halvtimme är tvätten klar.. Fick för övrigt tvätta i FYRA maskiner idag, haha.. En med all "vanlig" tvätt, den andra med vittvätt, den tredje med handdukar och den fjärde med en kofta.. Haha, den skulle tvättas i 30 grader.

Idag börjar dagen med GI :) Både jag och hjärtat mitt ska sätta igång med det dag. Det är skönt att man inte är ensam om det, då kan man få pepp av någon annan än sig själv bara, och det hjälper bra! :). Jag har ju ätit GI förut och vet att det fungerar. Man mår myycket bättre och får mer ork, man blir aldrig lika trött efter en måltid. Sen självklart går man ju ner i vikt i samband med träning! :)

Jag vet också att det är ett helvete att börja med det, iallafall för mig. Den första veckan är jobbig, andra veckan ett rent helvete och sen går det jättebra. Det är enbart för att jag ÄLSKAR potatis och har ett sånt enormt sug efter smörgåsar och choklad.. Men det ska nog gå bra!

Måste bara berätta för dom som inte sett icareklamen. LCHFMGÄO, low carb high fat men godis är okej dieten. Såå roligt, hihi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0