Kärleken övervinner allt

Har hållit igång HELA dagen!! Vi har fått hjälp av både pappa, Rasmus och Simons bror :) Har hunnit med så himla mycket! Har både hämtat soffan, rensat ur heela gamla lägenheten, och hunnit få i ordning på nästan allt i nya lägenheten, i vårat nya HEM!❤ Jag är riktigt nöjd över allt vi har åstadkommit idag :) Och jag älskar min pojkvän över allt annat!❤Vi har verkligen satt kärleken på prov idag med tung soffa och en massa annat tungt och kompromissat om en hel massa saker, men vi har klarat det nästan felfritt, och med nästan bara glada miner! ;)

Nu är vi på väg in till Gävle och ska se nya James Bond filmen, Skyfall. Med tanke på låten Skyfall som Adele sjunger så har jag höga förväntningar på filmen, haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0