Höstregn

Vaknade av en sån in i helvete magknip och magont för ett tag sen. Har ingen aning om vad det var, jag kunde knappt vända på mig :( Det börjar släppa allt eftersom iallafall, tack och lov.

Om ett tag ska jag bege mig upp mot Apoteket för att köpa mer allergitabletter. Tar ju en om dagen, och igårkväll såg jag att dom var slut.. Hade tänkt att åka till mamma redan nu, men måste ju ta en tablett innan så.

Varför jag ska till mamma idag är för att göra en massssaa mat! Hon fyller 40 år på söndag och ska ha en liten fest imorgon. Så då har jag lovat henne att göra maten, så ska förbereda allt som går idag. Som tur är går det mesta att förbereda, så det blir inte så mycket att göra imorgon. :)

Nu ska jag göra mig lite havregrynsgröt, ta fram lite crisp och värma på te. Skulle helst velat ligga hela dagen och titta på en massa filmer. Känner för actionfilmer, haha? Brukar inte titta på action, men nu idag när jag känner för det, kan jag inte. Ska jobba 17 i eftermiddag också, ÄNTLIGEN!! Är så himla less på att inte få jobba.. Hoppas det blir mer, väääldigt snart..

Såhär set för övrigt min telefon ut när mottagningen lägger av, helt utan anledning.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0