Feed the dada

Har precis ätit en sallad. Det fungerar bra med GI fortfarande, efter en dag bara, haha. Känner mig redan lättare på något vis och inte alls lika upplåst, efter EN dag redan! :)

Var på förmiddagen och hämtade en lägenhetsnyckel. Tog med mig mamma och kikade på den, så nu lääängtar jag och väntar på att han som jag delar mitt liv med ska komma hem från jobbet. Vill åka och titta igen nuuu med honom :)

Nu ska jag fördriva tiden i sängen. Jag ska sätta MacBooken på laddning och titta på Jonas Gardells serie, "torka aldrig tårar utan handskar". Såg första avsnittet för en vecka sen och tänkte då nu se andra delen. För er som inte sett den, se den! Verkligen riktigt bra!



Kommentarer
Ellen

va fin du ääär då :)

2012-10-18 @ 15:16:57
URL: http://ellinorsannelius.devote.se
Anonym

Vad snäll du är, du också! :)

2012-10-18 @ 15:50:24
URL: http://ccalie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0