Hej

Ligger vaken och kan inte sova.. Jobbigt. Jobbade idag, eller ja ett kvällspass, precis som igår. Imorgon har jag inget igen..

Har legat lågt med bloggandet några dagar, tänkte berätta kort.

I förrgår var Martin över hit på en kaffe. Skönt att träffa honom innan han åkte till Barcelona idag, han är nästan som en bror för mig.

Igår jobbade jag ju kväll som sagt men på dagen så hann vi sätta upp lite grejer på väggarna jag och min kärlek.

Idag när jag vaknade hade jag den sjukaste huvudvärken från helvetet, heeeelt sjukt alltså, kan inte förklara. Fick åka ända in till Valbo, där Apoteket var öppet. Köpte något skit. Alvedon och Ipren hjälpte inte så provade något annat, för bihålorna tror jag. Det gör inte lika ont nu iallafall, det spänner och värker till ibland bara.

Nu måste jag springa upp och kissa. Drack en kopp te för ett tag sen och den trycker på en del känner jag. Sen ska jag försöka sova, eller nåt.. Hörs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0