Gött

Gud vad jag har hållit igång idag! :) Hade ställt klockan på 8.00 imorse, men så blev det inte.. såklart.. Klev upp halv 10 istället ;) Men väl uppe åt jag min dagliga havregrynsgröt. Sen tog jag på mig varma kläder och tänkte bege mig ut på en tung promenad på dom oplogade trottoarerna mot affären. Men så ringde mamis precis och hon plockade upp mig, så handlade vi tillsammans :)

Sen när jag kom hem igen, satte jag igång med bakandet på en gång! Jag har inte bakat vad som helst, utan jag har bakat saker som jag och min kärlek faktiskt FÅR äta! :) Det är alltså bakat GI-verk! :) Chokladbollar, choklad -och kokosminimuffins och även citrontoppar som jag snart ska doppa i mörk choklad :) Jag är så nöjd! Jag har inte smakat någon av bakverken än, det ska jag vänta med till min stora kärlek, som jag älskar av hela mitt hjärta, kommer hem :) Men jag måste säga att det luktade hemskt gott!

Nu har jag precis ätit "lunch" och tittar på TV8play, på ett av mina favoritprogram, En plats i solen. Ikväll plockar mamma upp mig strax innan 6, så beger vi oss mot en bowlingkväll med jobbet! Haha vi jobbar ju på samma jobb;)

Jag hade tänkt lägga ut recepten på godsakerna jag har gjort idag, om dom blev bra! Jag har ju bara följt recepten jag gick efter delvis, och sedan tagit bort och lagt till grejer. Därför vill jag smaka innan jag delar med mig av något, det kan ju trots allt bli kaos ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0