Chock

Jobbade till halv ett idag. Det första jag gjorde när jag kom innan för dörren var att ringa bredband2, som vi har bredbandet hos. För tre dagar sen fick jag fakturan för första månaden. Den skulle ligga på runt 400 med startavgiften och det, sen ska den ligga på runt 200 varje månad. Men när jag öppnar fakturan ligger den på 3247kr! Hon i andra änden fick sig ett gott skratt när jag ringde och jag blev lättad. En helt KAOS faktura var det och dom kommer nu skicka en ny, tacka gud för det. 
 
För övrigt har jag sovit tre timmar inatt, TRE timmar. Är heelt slut, men ska nu dra på mig gymkläderna och dra till gymmet så jag har det avklarat, sen ska jag SOVA framför teven tänkte jag. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0