Some nights

Jösses, har inte skrivit någonting på två dagar! Gör en sistaminutenuppdatering nu istället då.

Gick 1,6 mil igårkväll! Ja det är knappt så jag kan förstå det själv. Två och en halv timme tog det. Anledningen till att det blev en så lång sträcka var att jag var alldeles för trött för att gymma. Jag kan verkligen inte sova när det är fullmåne, jag fattar inte.. Fattar inte vad det är som gör att man inte kan sova? Sen på vägen hem blev det en sväng förbi rondellen för en sallad, och guuu vad gott det var.

Idag däremot gymmade jag. Dock bara en timme.. Rätt så besviken på mig själv faktiskt. Men det är väl så det är!

Imorgon ska vi nog åka och titta på en bil nere i Stockholm, kanske blir ett köp :) En Audi a6, fina grejer det!

Måste ju säga att man har haft sina söta stunder i livet också, kepsen var rätt frän den med!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0