Livet

Sitter ute i solen och göttar mig! Har införskaffat mig ett glas mjölk och det är så underbart gott så jag blir alldeles tokig. För några månader sen började jag få jätteont magen och fick riktiga kramper emellan åt, och jag tror att det kan vara någon form av laktosskit, så jag har inte druckit mjölk på jättelänge och försöker undvika dessa saker, och det har blivit bättre! :) Men jag är ju inte säker på att det är mjölk och sånt som är orsaken, så nu har jag laddat upp med ett stort glas mjölk med sugrör. Min absoluta favoritdryck! Förut drack jag i snitt 5 glas varje dag med sugrör, så NU ska jag njuta stjärten av mig av det här glaset så får vi se hur det går!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0