Länge leve lyckan! Eller.

Herregud vilket gympass jag gjort! Man vet att man har varit där länge när alla som kommer dit efter en, går därifrån före ;) Och man vet att man har kämpat och kämpat och jobbat riktigt hårt när man känner sig spyfärdig och yr! Inte det roligaste men.. Har ätit en smörgås nu och hoppas att det ska ordna upp sig :)

Jag funderar starkt på att åka till Maria och väga mig! Våran våg här hemma har ju gått sönder. Eller ja inte bokstavligt, batteriet är slut.. MEN! Mamma och pappa fixar inget nytt:( Så jag har inte vägt mig på flera veckor! Jag vill veta hur mycket jag väger NU! Och hon har exakt samma våg som oss så den borde ju visa lika! :)

Imorgon är det sista dagen på min åtta veckors praktik som jag har haft :( Har aldrig haft det så bra på någon annan praktikplats som där! Skulle kunna göra precis vad som helst för att få vara kvar.. Det är så kul, för jag får göra precis sånt jag vill jobba med där! Men nej. Här ska man tillbaka till skolan nästa vecka och ska på en jobbintervju på torsdag om ett jobb jag inte ens vill ha :(

Nu ska jag snart åka och väga mig, men innan det blir det lite gamla avsnitt av two and a half men!

Hittade en rätt rolig bild jag hade sparat från i mars. Förstod varför jag sparade just den..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0