Komsi

Hej blogg.se! Sitter vid min dator nu, för första gången känns det som.. Sitter aldrig här.. Åh nu jäklar kom musiken igång också, hade glömt vilket underbart perfekt ljud och vilken perfekt tung bas jag hade i mina högtalare! Men gud vilken härlig känsla. Nu förstår jag varför jag alltid kom hit för att lyssna på musik! Haha nu ska jag sluta..

Anledningen till varför jag sitter här nu är för att jag tänkte tanka över lite musik till ett usb-minne och trycka in i bilen. Är så trött på radio och orkar inte koppla in telefonen till stereon VARJE gång man sätter sig där. Så, då är det bättre att ha ett usb som alltid sitter där :)

Jag kom också på att jag varken har laddat upp bilder från Kiruna eller Spanien, och heller inte på nya bilen. Men det är sånt man kommer på när man har bilderna framför sig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0