Jalla

Måste slinka in lite fint sådär och lätta mitt hjärta. Jag är SÅ glad över min hårfärg. Jag är så nöjd och trivs jättebra i den! Färgade håret brunt när jag var 14 och tyckte att det var fint. Men efter 4 år av färgning av utväxt VARJE månad började man bli less. Och jag tycker att man passar bäst i sin riktiga hårfärg! :)

Jag började att färga om till blondt i juni förra året. Någon dag efter skolavslutningen har jag för mig, enbart för att jag inte ville gå med missfärgat hår i skolan. Och nu, för någon vecka sedan, gjorde jag sista färgningen och nu har jag precis den färg jag vill ha, och det är så skönt att ha sin riktiga färg :) Det har alltså tagit nästan ett helt år att få tillbaka mitt hår och jag kommer aldrig någonsin att färga det mörkt igen.

Tack och bock!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0