Jahejhejdå

Vilken dag. Har så mycket jag tänker på.. Jag tänker på allt, precis allt som rör mitt liv. Vad jag vill och ja, vad jag vill! Det finns aldrig någonting som är lätt, eller något jag bara kan bestämma mig för.

Jag drog en sväng till gymmet i dag i alla fall. Var där en timme prick och körde nästan bara styrka. Orkade inte med motion idag, first time ever.

Nu ska jag försöka sova. Förut somnade jag alltid vid 22 men nu kan jag aldrig somna före tolv.. Och tack vare det är jag som ett slakt på morgonen. Härligt.

Måste för övrigt berätta om bilden här nedanför. Efter fotograferingen var klar var det en springtur in till toan som gällde. Måste alltid tvätta mig överallt där något djur har varit, annars blir det problem med allergin. Men jag kan ju inte motstå Sixten, lilla bebisen❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0