Älskar att leva

Åååå här ligger jag i en solstol med enbart bikini och har en annan solstol under benen. Jag längtar till Grekland så jag kan dööööö. Jag vill att det ska vara 2 september NU! På en gång!

Sörplar en cola zero med is och citron, lyssnar på grekmusik och drömmer mig bort. Just cola med citron är en sån himla utomlandskänsla för mig då jag ALLTID dricker det när vi är ute och reser. 100 gånger om dagen, varje dag. Det är ju så jäkla gott, speciellt när man får den där feelingen ;)

Jag har legat här på baksidan nu sen halv 11, haha. Det är det enda jag har gjort idag, man ska njuta av livet, och det är perfekt sånna här molnfria dagar! :)

Om en timme ungefär tänkte jag ta mig en långpromenad med Sixten på 2 timmar ungefär! Sedan i kväll blir det att cykla ner till gymmet. Ja vad var det jag sa nu egentligen? Cykla? Ja visst, vi har ju sålt bilen jag och min kärlek så vi får visst ta oss fram på det gamla hederliga viset..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0