Lovely

Helllöööö, hade en jäkligt bra helg i Stockholm kan jag säga! Bästa på länge! Köpte en ny foundation där nere också, vilket visade sig vara skit.. skit också.. skit..

Gymmade igår, ska gymma idag, försöka slita mig igenom en timme..

Tänk om livet var.. ja skönt, tänk om man hade ett skönt liv? Ett sånt liv jag har levt dom senaste 10 dagarna, sova hur länge man vill, göra vad man vill, äta vad man vill, sova när man vill, tänk vad allt skulle kännas bra?

Ja det är skola imorgon, efter en grymt skön och underbar ledighet som aldrig varar föralltid.. Äckelskola Äckelskola Äckelskola. Fan vad jag hatar skolan, SKOLASKOLASKOLASKOLASKOLA fyfan vilket äckligt ord. Att jag ens skriver ut det äckliga ordet i min blogg är ju beundransvärt.. Kanske ska ta bort det så ni får fundera över vad det är jag sitter och är irriterad över..

6 dagar till nästa avsnitt av 30 grader i februari också, det är ju skit.. Får trösta mig med säsongstart av Grey's anatomi imorgon, dubbelavsnitt!! Som jag har längtat..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0