Klump

Har första dagen på praktiken imorgon. Kanske inte är som mest taggad.. Får se hur det blir, hoppas på att det blir bra!

Skulle ha gymmat idag också, det blev aldrig av. Gick runt hammardammen istället och har cyklat fram och tillbaka som en tok hela dagen, så det fick räcka.

Nu ska jag dra mig till bädds med två glas röda i blodet. Drack Per Morbergs röda vin, måste säga att det var en besvikelse utan dess like. Med tanke på vem han är och vad han gör hade jag förväntat mig ett mer kraftfullt vin, men icke. Det var en aning strävt och smakade inte något speciellt.. Hm. För er som inte provat kan jag säga att den flaskan inte är värd 99 mynt. Möjligen 59.. Jaja, det gick ner.

Måste bara säga att min hud "absorberar" brännan något sjukt. Såhär ser min mage fortfarande ut från sommarens solning, och vi är inne i mitten av Mars. Sommar snart igen ju.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0