Hello

Blev inget gym för min del igår.. Var över hela Gästrikland och letade efter en cykel att köpa, men kom hem tomhänt. Så när vi äntligen var hemma, jag och kärlek, åt vi på en gång och fastnade framför ett program, och vips så var kl 21. Då var det för sent för mig att gymma kände jag när jag redan var jäkligt trött.

Men dagen idag började med en lång promenad, tog ca 45 min. Nu om ett tag ska jag dra med vovvarna upp och runt hammardammen. Att gå upp dit, runt och hem igen tar ungefär 2 timmar. Man är så himla mör i kroppen när man äntligen kommer hem. Men när jag väl har kommit hem sen, bär det av mot gymmet när Martin har slutat! Får passa på att slita när man är ledig, skola imorgon och på fredag, sen på måndag börjar praktiken.

Förresten, måste berätta hur glad jag blev när jag såg mobilräkningen nyss!! Hihihi billigtbilligt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0