Götta

Ååh äntligen torsdagkväll. Imorgonkväll är det backen som gäller och jag längtar så jag blir toookig. Sen när vi kommer hem är det läggdags på en gång som gäller, för på lördag morgon bär det av med sgs-bussen ner mot Stockholm över helgen med hela kärleks skäkt i stort sett. Tur att den inte är lika stor som min ;) Martins mormor fyllde 70 år i tisdags så det blir ett yttligare firande av henne på Golden hits på lördagkväll! Hon har bjudit alla så gratis är gott :)

Justja, kom på att jag glömt att berätta århundradets grej! För tre dagar sen tror jag det var, blev jag som vanligt sugen på någonting. Öppnade kylskåpet och fick syn på grekisk yoghurt. Öppnade sedan skafferiet och fick syn på sirap och mörk choklad. Det här kan vara det godaste jag någonsin har ätit som ni också bör prova! Jag lade i lite yoghurt i botten och varvade med sirap, hackade lite mörk choklad och toppade med, helt sjukt, ibland undrar man varför jag inte har en egen kokbok!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0