Gooo planettttt

Ojojojojoj! Här ligger jag i min säng, är ledig till på torsdag, ska till Kiruna på påsklovet, ska till Spanien över en "weekend" dagen efter vi kommit hem, studenten om a few months, Grekland i september, Thailand vintern -13, är inte livet underbart så säg. Och som grädden på moset har jag två st av mina bästa, godaste, underbaraste favoritgodisar i min hand. Det är fredag, konstigt det där hur allt kan kännas så himla bekymmerslöst på fredagar! Men visst är det skönt! Älskarälskarälskar

Nu ska jag sätta igång ps3 så jag kan titta på film, i min underbara säng, med mina underbara godisar. (tro nu inte att jag går på någon diet eller vad det kallas på grund av att jag nu bara ska äta 2 godisar, självklart har jag en hel skål med mer godis nere. Just sayin'!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0