Fan :(

Blev ingen lång dag för mig i skolan idag. Tog halv 11 bussen hem och var hemma kvart över. Anledningen till varför jag åkte hem var för att jag skar mig idag.. igen.. när jag skar chili. Det gjorde så helvetes ont så jag var någon sekund från att svimma.. Jag har aldrig gjort det förut och det var en jäkligt otäck känsla :( Men skolsköterskan sa att det inte var djupt och ingen fara trots att hon inte ens hade tittat hur djupt det var.. Blir så jävla förbannad, precis samma sak som hände för en månad sen när jag cuttade mig med vinöppnaren. Då tittade hon heller inte hur djupt det var och lät det vara bara. Det tog mig tre veckor innan jag kunde röra handen normalt igen!

Så jag ringde mamma och hon litar inte på skolsköterskan sen senast när hon sa att det inte behövde sys, TROTS att det egentligen behövdes!! Så mamma sa åt mig att åka hem så vi kunde åka upp till hc. Mammas ord är lag ;) så jag drog som sagt hem och väl uppe på hc så var det ingen snack om saken, det skulle SYS! Blir så lack.. Måste bara tillägga att jag idag har upplevt den värsta och mest hemska smärtan jag någonsin känt under mina 18 år. Bedövningen hjälpte inte på hc när dom skulle sy, tänker inte tillägga något mer i det.. :(

Blev alltså en dålig dag för mig idag. Inte någon motion heller, men det är väl förståeligt.. Måste plugga sen också, alltid i sista sekund som vanligt, har ju serveringsprov imorgon.. Måste göra klart det sista på projektarbetet innan jag lägger mig också, det ska vara inne imorgon. Hare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0