Ursäkta

Jag kokar. Tänkte städa, med musik såklart. Men datorhelvetesskiten fungerar inte! :) Den har blivit sämre och sämre dom senaste månaderna och nu kraschar den HELA tiden.. Allt skulle lösa sig om jag skulle fabriksåterställa den. Men det kan jag ju inte göra eftersom jag måste få över ALLA MILJONER bilder till något annat. Har för mig att det var nästan 80GB bilder, så det ska bli jätteroligt! Skivor? Usb? Minneskort?

Kommer slå sönder något snart. Antagligen den där skitdammsugaren som inte går att dammsuga med, som resulterade i att jag fick åka hem till mamma och hämta en där, FÖR att kunna hålla det rent här hemma. Eftersom att jag inte bor så långt från vägen tror jag nog att jag borde kunna kasta dammsugaren ända dit? Kör ju mycket lastbilar förbi? Det ska jag nog prova, ska bli kul.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0