Jovisst

Så nu tänkte jag skriva "live".

Har precis ätit premiärmiddagen i lägenheten. Jag älskar tacos. Det är det absolut bästa vet! Skulle helt ärligt kunna äta det varje dag, så det fick bli dagens mål. Har inte ens hunnit berätta att jag har flyttat till Martins lägenhet, hoppas det blir bra.

Har inte suttit still på nästan tre dygn. ...Jo det har jag men det känns inte så. Det såg ut som ett rent h.e.l.v.e.t.e här för ett dygn sen, men nu har jag till och med kunnat moppa golven! Det tar sig.

Imorgon tänkte jag hämta mina kläder och ta upp hit. + Att jag måste gymma imorgon! Har inte gjort på länge:( Har ju inte haft tid. Men tror inte jag gått upp något i alla fall, känns inte så! Måste åka till Maria imorgon och väga mig, hihi :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0