Fredagsmys!

Chacha bloggennnnnn, slutade för snart två timmar sen :) Nu är min andra introdag avklarad och gör min sista på måndag! Nu har jag tänkt att städa lägenheten och fixa mat. Blir inget gym för mig idag, är så himla trött. Sover sinnes dåligt på nätterna, hoppas det blir bättre snart! Orkar ju knappt hålla ögonen öppna.
 
Saknar min bästis redan också :( Hon drog ju till Grekland imorse!! Stackarn är ju flygrädd, så såg jag att planet hade blivit nästan en timme försenat också. Vet själv hur rädd jag jag blir om jag ser att det är försenat! Brukar ju oftast vara av "tekniska problem", jag menar HALLÅ, TEKNISKA problem! Känns ju inte så tryggt kanske, men hoppas hon inte funderade på det! Du får ha en toppenbra vecka gumman! ♥
 
Kikade igenom bilderna från Stockholm i vintras och jag vill åka tid NU!! Älskarrrr
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0