För vi har tagit stu... Nej det var ju en vecka kvar.

Vaken! Och äntligen inatt har jag sovit mer en 6 timmar, jag har sovit 9 timmar! Så för en gång skull känner jag mig utvilad.

Tänker inte titta till facebook på hela dagen känner jag. Så frustrerande att alla tar studenten idag, när vi får vänta en hel vecka till.. MEN nu har jag också bara festen kvar!!! Fick reda på igår att jag har mvg rakt igenom alla köksämnen + projektarbete och apu. Fick även reda på att jag är en av dom bästa eleverna mentorn min har haft på 14 år! HELT OK ÄNDÅ;)

Nej nu ska jag ta och pallra mig upp på min lediga dag. Ska förbi affären och fixa hårfärg till mami och sedan åka dit och äta idag! :)

Ha en toppenbra dag och att alla som har sin lyckliga studentdag idag super sig jääävligt hårt! Hööööörs sen!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0