- kg

Jag har funderat en del, och jag tror faktiskt att jag ska ta tag i träningen på riktigt allvar nu. Köra på med bra mat helt. Att utgå från GI funkar ganska bra för mig, jag ska inte följa det helt men det mesta inom GI är faktiskt bra! Jag äter ju inget godis längre heller och det är skönt att jag har kunnat sluta med det, men chips är jag jäkligt svag för så det ska jag försöka sluta med också. Det jobbigaste kommer bli alkoholeeen.. Men det är ju det värsta man kan dra i sig om jag nu ska köra fullt ut med träningen. Det är ju SOMMAR! Och sommar innebär soliga kvällar och vin..

Hur som helst, jag vill köra på det här så vi får se hur det blir. Var så in i helvete skönt att träna idag, underbart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0