Stolt tjejjj

Var till hälsocentralen idag. Dom tog 5 fulla rör med blod som dom ska titta på. Får provsvaren nästa vecka. Har varit orolig ett tag nu så ska bli skönt att få svar på om det är något!
 
I allafall så tog jag på mig ett par byxor jag inte haft på mig på ett par månader och jag trodde inte det var sant! Jag har inte ens behövt haft ett skärp i dom här innan. Det är helt sinnes och jag är så sjukt nöjd och så himla stolt över mig själv! Jag har gått ner en del i vikt men jag tycker inte att det syns, men idag såg jag att det verkligen är sant! Jag har en del kvar till min målvikt men jag är är en riktigt bra bit påväg, och det känns sååå skönt! :)
 
Nu kommer mammis snart och ska hämta lite saft, sen ska jag dra vidare till Maria och locka hennes hår inför kvällen och sen är det dags för jobb klockan fem :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0