Lala

Är besviken på mig själv efter mitt gympass.. Gjorde 20 min på crosstrainer och bandet nästan bara:( Får se om jag orkar upp ikväll igen, annars kan jag trösta mig med att jag har gått runt dammen idag också, är ju alltid något.. Sitter vid köksbordet och väntar som ett barn på mammas mat, herregud vad gott det ska bli. MEN! Gäller att tänka sig för, bara äta tills man inte är hungrig mer;) Har duschat och börjar jobba kl17. Ska bli jätteroligt att börja cykla upp härifrån varje jobbdag.. Hörsssssssss folk



Kommentarer
Anonym

Du är jätte duktig Caroline! Du kanske inte ska ha så höga krav, ibland orkar inte kroppen helt enkelt. 20 minuter är ändå hyfsat länge, jag skulle då inte klarat 20 min haha. Vart jobbar du? om man får frågaa:D

2012-07-11 @ 21:27:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0