Kött

Sitter på Waynes coffee i Falun och chillar sönderrrrr. Har hittat ett par byxor, en tröja och en kofta. Blev så jävla less på alla människor så jag drog hit istället. Hade egentligen behövt minst ett par byxor till.. Men det är så det är, får åka igen snart. Tycker det gick ganska snabbt för mig idag ändå. Jag menar det är ju rea i varenda jävla butik, folk blir ju som tokiga! För övrigt hittade jag jeansen jag köpte på Gina! Rätt så ganska otippat.. Det brukar vara hm som gör mig glad, men inte idag! Beror väl säkert vilken butik man är in i också, men Borlänges HM SUGER. Nu vet ni det. Spöregn ute också.. Äckelskit. Varmt som i helvetet är det också..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0