Voyage

Har inte hört någonting av Lady Gaga på ett tag? Kom på det när jag hörde The edge of glory på radion imorse. Hon har ju inte kommit ut med något nytt på väldigt länge. Hon har ju alltid levererat jäkligt mycket men nu inget? Hm, hoppas det ordnar upp sig snart för det är ett nytt år och listan behöver rensas på det gågna årets musik och fyllas på med nytt, tror dom flesta håller med om det faktikst :)

Imorgon tänker jag och kärlek fara ner till Stockholm och bo på Radisson Blu Waterfront Hotel! Haha det blev långt. Det var ett tag sen vi var där nere så det sa bli skönt att komma ner igen :) Självklart blir det Arlanda på vägen ner och hem då vi får chansen att prova våran nya kamera på "riktigt"!

Nu ska jag gå ner och göra i ordning tonfiskröra osv. som vi ska ha i våra baugetter till frukost imorgon. Pallar inte med att sitta hemma och äta frukost när vi ska åka 6.30 imorgonbitti! Så det får bli att äta i bilen :) Det är mysigt det också!

Kan hända att jag uppdaterar under helgen, men är inte säker. Då får det bli med en kass bild från iphonen i så fall! Hihi :)




Kommentarer
Josefin

Hahhaa , du å tonfiskröra ;)

2012-01-08 @ 17:41:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0