Hej hopp

Har varit ledig idag, men imorgon återgår jag till verkligheten igen. Blev inget gym idag heller :( Har haft sån huvudvärk så jag trodde jag skulle spy, mådde så jäkla illa. Men nu är det över, tacka gud för det. Var länge sen det gjorde så ont.

Jag har inte gjort ett skit idag. Det är väl så det ska vara när man är ledig? Jo jag har bytt sängkläder, haha. Nu ska jag gå ner och duscha och sen värma upp fötterna i mitt fotbad tror jag. Senare är det ju Sveriges mästerkock idag igen tydligen, så det får man väl kika på idag igen då. Missar väl en del i början eftersom jag ska hämta kärlek som slutar kvart över 8.

Hare gött nu alla och imorgon, då ska jag slita som ett djur på gymmet!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0