Hehe

Jag blev för övertaggad helt enkelt. Nu har jag joggat 2 gånger till efter min debut, och herrejävlar vad hinnan/muskeln på högra benet värker och dunkar. Smärtan började redan igår men jag var fast besluten att gymma idag. Beslutet från helvetet var vad det blev. Smärtar konstant hur jag än vänder och vrider mitt ben. Lyfter jag det, känns det som ett ånglok korsar det. Tar jag ett steg dör jag. MEN, imorgon får det vara nog. Blev 630kr rikare idag och dom försvinner med ett par nya träningskor som ska inhandlas bums. Sånt är livet när mr. höger ben bestämmer. Jaha, nu går det inte att trycka enter och påbörja ett nytt stycke text? Jävla iPhone.. (börjar nytt stycke) Imorgon är jag ledig! Ska besiktiga bilen i Falun, får se hur det slutar.. Har ju fixat trasig baklykta, spolarvätskan som inte sprutade, tuta osv. Får se hur långt det räcker dock.. Pågrund av brist på en entersymbol byter jag ämne i samma stycke. Jag ska sammanfatta inlägget med några korta meningar. Ledig imorgon till på onsdag, besiktning imorgon och köper ett par nya träningskor bränner mina nuvarande snarast. Spank u.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0