Ontsomfan

Igår brände jag 808 kalorier på gymmet!! Hur skönt var inte det tror ni! Man märker en stor skillnad på kondition, och vad jag orkar från när jag började för ca 5 månader sedan. Superskönt det i allafall! :)

Något som inte är alls lika roligt är att jag knappt kan gå. Jag kan gå i vanlig fart, långsamt alltså, annars gör det så jävla ont så jag vet inte vad jag ska göra.. Det gör ont på hela framsidan av båda benen :( Det blir bara värre och värre för varje dag. Jag har ju alltid gått eller sprungit på bandet innan och nu kan jag enbart köra crosstrainern. Allt började bär jag envisade mig med att springa med mina gamla skor utan sulor. Som man bäddar får man ligga alltså. Nu sitter jag på bussen hem och jag var tvungen att springa för att hinna med den, och det var för nästan en halvtimme sen, och nu gör benen så jävla ont så jag vet inte vad jag ska göra. Dessutom "sprang" jag inte heller eftersom det absolut inte går, så jag halvgick/joggade, och jag håller på och DÖR. :(

I förrgår när jag kom till gymmet var det fullt överallt förutom på ett band. Då gick jag på hastighet 4!! Och trots att det knappt är någon fart överhuvudtaget stängde jag av bandet i ren panik efter 3 min! Det gjorde så jävla ont.. Och det gör det nu med :(

Nu ska jag sluta klaga känner jag, men ville bara få ut smärtan någonstans!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0