Cha cha bloggen!

Tjena morsning, fredag idag. Stressade som ett arsel på serveringen idag, har dock tjänat ihop nästan 230 kr på 2 dagar, helt OK!!

Har glömt att säga att jag cuttade min hand igår. Jag skulle öppna en flaska vin inför 7 gäster, ska skära bort plasten, tar i hårt som FAN och slinter. Tog 45 min innan värken kom, ajajajajajaj.. Jag fick på mig stripes över cuttet och när skolsköterskan kom, (observera att hon kom, hade inte tid att gå till henne mitt i lunchruset!) så tog hon inte bort spripsen, därför såg hon inte hur djupt det var. Kommer hem och mamma får ett frispel att dom inte skickade iväg mig för att sy. TACK älskade skola för det underbara ärret min hand kommer att pyntas med. Jag tänkte inte på att det kanske skulle behöva sys, men det kunde väl skolsköterskan kunnat kolla UPP innan hon fortsatte att plåstra på bara. Förlåt blir en aning aggressiv av tanken på att såret kunde ha varit ihopsytt, och att jag skulle kunnat sluppit gå runt och hålla handen i ett läge i panik om att såret inte ska dela på sig.. fan..







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0