Puss

Fick jobbelijobb idag! :D Börjar halv 4 i Torsåker och slutar 9, så blir seent gym idag. Som tur är slutar kärleken sent ikväll också så slipper träna ensam :) Köttade på en timme på crosstrainern igår. Är så less på att inte kunna springa då mina benhinnor känns som dom ska gå AV när jag springer.. Vill ju normalt kunna köra en halvtimme på både bandet och crosstrainern, men nu går ju det åt helvete. Måste köpa nya skor, det är där problemet ligger. Men det är ju så JÄVLA dyrt! Jag menar 2000:- känner man ju att man vill lägga annat på än ett par skor liksom.. Men eftersom jag tränar 5 dagar i veckan så är det ju värt det, men ändå:( Tråkigt

Nu ska jag göra lite mat snart så jag hinner äta innan jobbet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0