Looooove

Är på väg hem med mina NYA LÖPARSKOR!!! :D Äntligen ska jag få börja springa ingen, sommmm jag längtat! Dom dyraste skorna jag köpt någon gång tror jag, 1900 gick dom på. Men det var dom ENDA skorna jag kunde ha, tydligen. Fick ju springa på ett sånt där band där dom kollar hur fötterna är. Och den vinkeln jag har på mina fötter är det bara 5 % av hela befolkningen som har, haha, helt cp. Köpte riktiga strumpor för löpning också så nu är allt klappat och klart!

Så köpte jag nya "vanliga" skor också. Gick in på eurosko där dom visst hade halva priset på alla skor i hela butiken. Hittade ett par för 1000 så fick dom för 500, helt ok! :) Lämnade ju in mina gamlapå din sko, eller ja gamla och gamla, typ en månad gamla. Fick tillbaka pengarna för dom iallafall :)

Nu ska jag hem, dra till gymmet och löpa!! :) Börjar jobba 15.30 så får jalla på!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0