Hej

Vvvvvvaken! Har varit vaken i en timme nu. Idag är det tvätt och pepparkakshus som ska göras, om jag inte får jobb idag igen då förstås, men det tror jag inte! Har precis ätit min havregrynsgröt och ska nu klä på mig. Sov med linserna inatt och fy i helvete vad ont i huvet jag hade när jag vaknade. Finns nästan ingen värre huvudvärk än den som kommer när man sovit med linserna.. fyfan. Men det har nästan släppt nu :)

Tror jag ska försöka ta mig ut i ovädret idag, skulle vilja gå en sväng :) Var på gymmet igår och drog på ganska bra iallafall. Blev en halvtimme på crosstrainern bara, men körde extra hård styrka efter det istället :) Ikväll står dörrarna öppna för gym igen, innan lördags och söndagsuppehållet! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0