Dec. 11, 2012

Nämen grattis, funkar bloggappen nu. Då kan jag ju äntligen försöka skriva här igen.

Jag är iallafall heeelt utvilad, och det är SÅ skönt kan jag lova! Jag har inte sovit ut på hur länge som helst och sovit i snitt 4-5 timmar varje natt. Men idag har jag inget jobb och jag har nästan sovit 11 timmar! Så jäkla skönt!

Kom nu på att jag har tvättstugan kl 10.. Ska klä på mig och springa ner till den snart. För hänga kläderna här uppe om inte annat om tiden rinner iväg.

Igår gjorde jag något jäkligt gott, thaimat!!! Har inte gjort det på 100 år så det var riktigt roligt och gott att få till det igen. Drog till Torsåker direkt efter jobbet och köpte limeblad, sen satte jag igång, och super blev det :)

Längtar som ett cp till på lördag. Då sticker jag och my love till Stockholm över dagen och myser och julklappshandlar :) Hoppas på att det inte blir allt för kallt bara. Vi var ju till Gävle i söndags och tänkte gå runt lite i stan och utanför, istället för att gå här hemma. Men vi fick vänta tillbaka till bilen fort, det var så JÄKLA kallt, så sinnes kallt, helt sjukt! -20 grader har jag för mig att det var, och i Gävle känns ju allt 1000 gånger kallare än vad det redan är också. Så vi vände tillbaka och tog en kopp te på i Valbo istället :)

Nu måste jag klä på mig, slänga i tvätt, åka upp till centrum, handla lite mjölk och göra annat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0