Stress

Fick åka från jobbet igårkväll och skjussa mamma till akuten:( Hon hade ramlat ner från en stege på jobbet och överarmen hade gått helt av, + en spricka upp i kulan på armen, herregud. Idag är det 15 dagar kvar till vi ska till Grekland! Och vi SKA åka, så är det bara, vi ska ta hand om henne där nere!❤

Har jobbat ända från kvart i åtta imorse till kl9 nu ikväll.. Är cptrött kan jag säga. Jag fick ta mamis skift i Torsåker för dom inte fick ut någon, men det gick bra! Börjar igen imorgon kvart i åtta och slutar halv 4, tacka gud för det. Då ska jag bege mig till gymmet! Hade tänkt det igårkväll, men det blev ju som det blev. Så hade jag tänkt det idag men har jobbat HELA dagen, så orkar inte..

Saknar min älskade pojkvän så in i satans helvete. Skulle göra vad som helst för att ha han här nu:( Jag älskar dig av hela mitt fina, perfekta, djupt slående hjärta, HAHA kärlek❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0