Äckligt

Är på jobbet men har lunch nu. Ursäkta för jag inte skrev någonting igår, men hade en mysdag med min kärlek, så hann inte riktigt med:) Vi var in till Gävle iallafall och kikade lite.

I fredagskväll blev jag, pappa och älsklingen min påkörda. Jag körde, och vi fick en fet äcklig biljävel in i sidan på pappas ocean race. Jag såg när han kom i passagerarrutan så jag gasade på, och tur var väl det. Annars skulle vi fått idiothelvetet i dörren!! Vi fick snurr och kastades upp på trottoarkanten efter smällen. Pappa kastade sig ur bilen samtidigt som idiothelvetet som mejade oss drog fort som fan, fan vad förbannad man blir alltså, jävla äckelidioter det finns! Vidrigt





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0