Problem

Mår så jävla dåligt över att jag inte har gymmat sen i måndags, eller söndags kanske det var, kommer inte ens ihåg. Känner nu igen hur fettet sväller på kroppen. Jag menar allvar.. Kan börja grina.

Skönt att allt annat har ordnat upp sig.

För den intresserade så beställde jag nya linser i pauserna på Grey's Anatomy. Först beställde jag mina vanliga som jag har varje dag, hela veckorna, varje månad, året runt. Men sen fanns det ett erbjudande att man fick ett par månadslinser helt gratis! Eftersom jag bara har en dags linser så tänkte jag prova månads när man ändå inte behövde betala. Så i alla fall fanns det inte en enda månadslins som hade samma diameter som jag ska ha. Så baskurvan blev rätt men diametern blev lite fel, ska ha 14,2 men det fanns bara 14,0.. Så det var det jag tänkte komma fram till, att vi får se hur det blir. Hoppas på att det blir bra! Men annars får jag ju hem nya paket av mina vanliga, bästa en dags linser.

Godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0